Pages

Monday, June 23, 2008

For the Dutch people: Oproep enquête

Names een ordina collega Peter Minkjan een oproep om mee te doen aan een enquete over corporate blogs. Hier bij zijn oproep.
Een paar jaar geleden kwamen (corporate) blogs enorm in opkomst. Nu lijkt de interesse in dit fenomeen wat aan het afnemen. Toch onderhouden veel bedrijven een eigen blog. Vooral in de ICT branche zijn er veel organisaties die een corporate blog hebben. Als student bedrijfskunde doe ik op dit moment onderzoek naar corporate blogs van ICT bedrijven. Ben jij werkzaam in de ICT branche? En bezoek jij wel eens corporate blogs? Dan ben jij de ideale respondent voor mijn enquête. Deze kan je invullen via deze link. Het invullen van de enquête kost je slechts 5 minuten. Door de enquête in te vullen lever je een belangrijke bijdrage aan mijn onderzoek. De gegevens worden anoniem verwerkt. Hopelijk kan ik rekenen op jullie medewerking, alvast hartelijk bedankt voor de moeite.

Ik zal de resultaten van de enquête hier posten.

No comments:

Post a Comment